اصلاح هندسی و ایمن سازی ۳ نقطه پر تصادف در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: سه نقطه پر تصادف توسط نیروهای راهداری این اداره کل در محورهای مواصلاتی شمال استان اصلاح هندسی و ایمن سازی شده است. ایوب کرد با بیان اینکه این اداره کل در راستای انجام وظایف ذاتی خود و ارتقای سطح ایمنی راههای استان اقدام
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: سه نقطه پر تصادف توسط نیروهای راهداری این اداره کل در محورهای مواصلاتی شمال استان اصلاح هندسی و ایمن سازی شده است.
ایوب کرد با بیان اینکه این اداره کل در راستای انجام وظایف ذاتی خود و ارتقای سطح ایمنی راههای استان اقدام به ایمنسازی نقاط پر تصادف با احتمال وقوع حوادث رانندگی بالا می نماید، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: نقاط پر تصادف انجام شده این مدت در محورهای کوشه تمندان محور زاهدان ، خاش- خاش ، پشت کوه و همچنین محور سنگان ،گرز بوده است.
وی با بیان اینکه ایمنی و ترافیک یکی از اصول اولیه مهندسی ترافیک و برنامه ریزی حمل و نقل است، تاکید کرد: کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای سیستان و بلوچستان در طول سال با بررسی محورهای مواصلاتی استان نقاط پر تصادف را شناسایی و تمام تلاش خود را برای رفع آنها بکار می گیرند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: شناسایی و رفع نقاط پرتصادف برونشهری از جمله مسایل حساس و مهمی است که اجرایی آن، علاوه بر افزایش ضریب ایمنی راهها، آمار تصادفات جادهای را تا حد قابل توجهی نیز کاهش می دهد.
کرد خاطر نشان کرد: ضروری است در کنار رفع نقاط پر تصادف در محورهای مواصلاتی استان توسط راهداران این اداره کل به منظور کاهش حوادث رانندگی، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مورد توجه کاربران جاده ای قرار گیرد.
برچسب ها :افزایش ضریب ایمنی راهها ، ایوب کرد ، راهداران ، شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز ، محورهای مواصلاتی ، محورهای مواصلاتی شمال استان ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل سیستان و بلوچستان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰