تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
کد خبر : 3586

روابط عمومی ها با مردمداری، عامل مهم گسترش اعتماد شهروندان به مسئولان هستند

روابط عمومی ها با مردمداری، عامل مهم گسترش اعتماد شهروندان به مسئولان هستند

  مسئول روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: اگر سازمان ها و ادارات در هر حالت بعنوان پاسخگو به شهروندان ظاهر شوند، می توان شاهد گسترش اعتماد عمومی به مسئولان و عملکرد آنان باشیم و در تحقق این مهم روابط عمومی سازمان نقش بسیار کلیدی دارد. امیر افشین

 

مسئول روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: اگر سازمان ها و ادارات در هر حالت بعنوان پاسخگو به شهروندان ظاهر شوند، می توان شاهد گسترش اعتماد عمومی به مسئولان و عملکرد آنان باشیم و در تحقق این مهم روابط عمومی سازمان نقش بسیار کلیدی دارد.

امیر افشین اشکانی با گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در دوره کنونی نقش و جایگاه روابط عمومی در سازمان و ادارات دیگر محدود به اقدامات سنتی و کلیشه ای نیست و باید به این حوزه نگاه خاص و ویژه ای داشت.
وی نبود یا کمبود آموزش های تخصصی لازم برای فعالین روابط عمومی را یک چالش اساسی بیان کرد و افزود: نگاه سنتی به حوزه روابط عمومی و حداقل انتظارات تبلیغی مهم ترین رویکردی است که این روزها روابط عمومی را به چالش کشیده است.
مسئول روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: فعالیت های روابط عمومی در عصر ارتباطات، فقط به اطلاع رسانی و مستندسازی خلاصه نمی شود و تخصص گرایی و بهره مندی از دانش روز دنیا در حوزه های ارتباطات و خلاقیت و مدیریت شاخص ارزیابی روابط عمومی توانمند و پویا و اثر بخش است.
اشکانی تاکید کرد: هرچقدر از قابلیت ها و ظرفیت های اثر بخش روابط عمومی ها برای توسعه و ایجاد ارتباط دو سویه با مردم بهره مند شویم و هر چقدر اصل صداقت در این بخش پر رنگ تر باشد قطعا شاهد ارتقای ارزش های سازمانی و همچنین کاهش شکاف بین مردم و مسئولین و حاشیه های جانبی خواهیم بود.

وی گفت: در استان سیستان و بلوچستان ۱۱ دستگاه اجرایی وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با دامنه فعالیت متنوع و مخاطبین گسترده در حال خدمت رسانی هستند که در این بین پرسنل روابط عمومی این دستگاه ها با تمام توان و احساس مسئولیت در این مسیر همراه و راهنمای مردم هستند.
مسئول روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: روابط عمومی‌ها به عنوان آینه تمام نمای سازمان‌ها تلاش می‌کنند نگاه گسترده‌تری به زندگی اقشار جامعه داشته باشند تا آن جمله آشنای « روابط عمومی حلقه وصل بین مردم و مسئولین هستند » به عینیت اجرا شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.