برقراری ۳۱هزار و۴۹۴تماس باسامانه ۱۴۱ سیستان و بلوچستان طی سه ماهه نخست سالجاری

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از ثبت ۳۱هزار و۴۹۴تماس تلفنی توسط مرکز مدیریت راههای استان در سه ماهه نخست سالجاری خبر داد. ایوب کرد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری سیستان و بلوچستان اظهار داشت:مردم میتوانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ در خصوص
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از ثبت ۳۱هزار و۴۹۴تماس تلفنی توسط مرکز مدیریت راههای استان در سه ماهه نخست سالجاری خبر داد.
ایوب کرد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری سیستان و بلوچستان اظهار داشت:مردم میتوانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ در خصوص آگاهی از آخرین وضعیت ترافیکی و شرایط جوی راهها، اطلاع از راههای مسدود و بازگشایی شده، اطلاع از محدودیتهای تردد وسایل نقلیه در جادهها، دریافت مسیر و مسافت بهینه بین شهرها اطلاعاتی کسب کنند.
وی ادامه داد:همچنین این سامانه قابلیت دریافت، ثبت و ارائه کد پیگیری جهت شکایات مطرح شده در خصوص حمل و نقل کالا و مسافر را دارد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان وبلوچستان ضمن اشاره به اینکه پایگاه مرکز مدیریت اطلاعات راهها وحمل ونقل جاده ای استان به طور ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مسافران ورانندگان در خصوص وضعیت راهها وحمل ونقل جاده ای است تشریح کرد:با مراجعه به سایت www.iran۱۴۱.ir نیز می توان از آخرین وضعیت ترافیکی جادهها به صورت آنلاین باخبر شد.
کرد در پایان خاطرنشان کرد:از رانندگان و کاربران جادهای تقاضا داریم قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی و جوی و محدودیتهای تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت کرده و بعد از آن برای سفر خود برنامه ریزی کنند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0